Project Description

Rețetă cereale integrale – Fulgi de ovăz înmuiați în lapte vegetal – rețeta ideală pentru cei care nu au timp să gătească dimineața.

Ovăzul este o cereală integrală cunoscută ca fiind cea mai bună sursă de fibre și carbohidrați complecși și proprietățile sale asupra sistemului digestiv care nu numai că normalizează funcțiile intestinelor, dar învelește stomacul cu o peliculă care facilitează digestia și curăță întregul sistem al tractului gastro-intestinal de toxine. Cel mai adesea, fulgii de ovăz sunt recomandați pentru cei care suferă de balonare, disconfort în stomac, gastrită și ulcer.

O zi care începe cu fulgi de ovăz este o zi energică, deoarece este cea mai bună alegere pentru un mic dejun sățios și sănătos. Avantajele pe care îl are acest mic dejun, este faptul că are multe vitamine, minerale și antioxidanți, dar și fibre solubile și anume beta-glucan foarte util pentru microflora intestinală, mai mult, această fibră crește sațietatea pe termen lung și încetinește senzația de foame.

Morbi vitae purus dictum, ultrices tellus in, gravida lectus.

Rețetă cereale integrale – FULGI DE OVĂZ ÎNMUIAȚI ÎN LAPTE VEGETAL

Mai mult, fulgii de ovăz joacă un rol important în dezvoltarea osoasă și creșterea masei musculare, de asemenea, această cereală integrală are și proprietatea de a accelera metabolismul, vă propunem în continuare să descoperiți o rețetă rapidă pentru un mic dejun hrănitor și sănătos.

DETALII

  • Timp de pregătire: 5 minute

  • Timp de preparare: 5 minute

  • Timp total: 10 minute

  • Calorii: aprox. 500 kcal

  • Grăsimi: 35,1 g

  • Carbohidrați: 44,5 g

  • Proteine: 16,6 g

INGREDIENTE

  • 50 g fulgi de ovăz

  • 100 ml lapte vegetal

  • scorțișoară

  • semințe de chia

  • semințe de dovleac 

  • unt de arahide

  • nuci, după preferință

  • fructe, după preferință

PAȘI

  • Dacă nu aveți timp să gătiți dimineața, această rețetă este special pentru voi;

  • Într-un bol adăugați fulgii de ovăz, laptele vegetal, scorțișoara, semințele de chia și dovleac și le lăsați peste noapte;

  • Dimineață va trebui doar să adaugi fructele, nucile și untul de arahide;

  • Ai obținut un mic dejun sățios, hrănitor și sănătos; Poftă bună!

DESCOPERĂ MAI MULTE REȚETE

Descoperă pe blogul nostru și rețeta unui  alte rețete pentru un mic dejun rapid și sănătos – Toast cu unt de arahide și dulceață de afine. De asemenea, pe magazinul online NaturaFresh veți găsi cerealele integrale în diferite forme și diverse produse. 

INGREDIENTE LA ÎNDEMÂNA TA

Abonează-te la newsletterul NaturaFresh!

Abonează-te la newsletterul NaturaFresh, pentru a fi mereu la curent cu promoțiile și reducerile pregătite pentru tine, precum și cu cele mai noi informații și rețete publicate pe blog.

[contact-form-7 404 "Not Found"]

Promitem să îți scriem doar cu recomandări pentru sănătatea ta, pentru o dietă și un stil de viață natural!